Represa d'horaris de l'OAC (Oficina d'Atenció a la ciutadania) per a les tramitacions presencials

Dimecres, 9 de setembre de 2020

A partir de dilluns 14 de setembre, l'Ajuntament torna a ampliar els horaris presencials de l'OAC per a la realització dels diferents tràmits entre la ciutadania i l'administració.

Després d'anar superant les diferents fases del Pla per a la Transició cap una Nova Normalitat i establerta aquesta finalment el 9 de juny per part del Govern de l'Estat, un cop valorada l'organització interna de l'Ajuntament i amb la incorporació d'una nova administrativa de suport a través del Pla Local d'Ocupació 2020, subvencionat per la Diputació de Barcelona, s'ha considerat necessari ampliar els horaris de l'atenció presencial, acostant-los el més possible a l'"antiga normalitat", mantenint totes les mesures de protecció i seguretat necessàries per evitar contagis i possibles rebrots.

Aquests horaris encara conviuran amb una part de teletreball per part dels treballadors de l'Ajuntament, per tal de conciliar la vida familiar amb la laboral fins al final definitiu de la pandèmia, i de la mateixa manera està contemplant que es puguin anar adaptant a l'actualitat sanitària.

Per aquest motiu, a partir de dilluns vinent, l'OAC obrirà les portes al públic de dilluns a divendres de 9 a 13h i mantindrà una tarda, la de dijous, de 17 a 20h.

Per a la resta de serveis, els horaris seran els següents:

- Treballadora Social (amb cita prèvia al 937971455): Concertar entrevista.

- Arquitecta (amb cita prèvia al 937971455): Dijous de 17 a 20h

- Jutjat de Pau/Registre Civil (amb cita prèvia a través del correu jporrius@gmail.com): Dimarts de 17 a 20h 

 

Darrera actualització: 10.09.2020 | 13:02