El Govern de la Generalitat aprova allargar les mesures durant 10 dies més, fins el 23 de novembre. Si les xifres de les UCI milloren llavors, començaran a flexibilitzar-se aquestes mesures: realització d'activitats a l'exterior i esportives i reobertura de terrasses de bars i restaurants, entre d'altres.
El permís per desplaçar-se a comprar durant el cap de setmana fora del municipi continua vigent durant 10 dies més, fins el 23 de novembre, després que la Generalitat hagi aprovat una nova pròrroga de les mesures.
Després de fer les gestions pertinents per part del consistori, les persones residents a Òrrius, a més de tenir autorització per anar a Argentona, també podran desplaçar-se al municipi de la Roca del Vallès els caps de setmana per fer les seves compres i gestions als comerços que es mantinguin oberts tot i les restriccions.
Cal recordar que cada persona haurà de dur el certificat d'autoresponsabilitat omplert. Aquesta mesura té una vigència de 10 dies a partir del dia 13 de novembre.
Per a més informació: Apartat COVID-19