Ajuntament. Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Servei d'Atenció a la ciutadania presencial i telemàtic.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el punt de referència per a qualsevol consulta i/o tràmit que la ciutadania vulgui realitzar amb l'Ajuntament d'Òrrius. Està situada a la planta baixa de l'edifici municipal.
Es tracta d'un servei d'atenció personalitzada, mitjançant el qual la ciutadania pot obtenir informació i realitzar gestions i tràmits, com empadronaments i obtenir certificacions, entre d'altres.
L'OAC també fa funcions de Registre General Municipal i de finestreta única. S'hi poden presentar totes les sol·licituds i documents relacionats amb matèries de competència municipal, com llicències urbanístiques i d'obertura d'establiments. Des de l'OAC, aquests seran derivats al departament corresponent per a la seva gestió posterior.
D'altra banda, l'OAC és l'encarregada de rebre i gestionar tots els tràmits que es vulguin dur a terme a través de la seu electrònica. L'únic requisit per poder realitzar tràmits telemàticament serà disposar de certificat digital (FNMT-CERES, ID-CAT, CATCert, ACCV o IZENPE) o DNI electrònic).